Felttest: Solcellemoduler

En virkelig sammenligning mellom Mono, Poly, PERC og Dual PV-moduler.

Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
S
Total soldreven avkastning: --
E
Total soldreven avkastning: --
W
Romania
--
--
Installasjonsdato: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Stråling

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Støtte

Garanti og reparasjoner

Etter tiår med mestring av kraftutfordringer med innovasjon, vet vi hvordan å lage et bredt spekter av robuste tilkoblede produkter som fortsetter å yte, selv i de tøffeste klimaene. Kombinert med vår standard 5 års garanti, vil dette gi trygghet i årene som kommer. Og i tilfelle ting går galt, kan du være sikkert på at våre raske og rettferdige reparasjonstjenester som tilbys gjennom vårt verdensomspennende nettverk av forhandlere er ved din side.
warranty

5 års garanti

Kan oppgraderes til 10 år

Victron Energy tilbyr 5 års standardgaranti på strømprodukter*. Garantien kan oppgraderes til 10 år ved å betale 10% av den opprinnelige investeringen. Kontakt forhandleren for mer informasjon eller send inn en forespørsel for forhandlerstøtte for håndtering av garantisaker. * unntatt på våre batterier: vi tilbyr 2 års garanti for blysyrebatterier og 3 års garanti for litium.

Reparasjoner

Verdensomspennende reparasjonsnettverk

Våre autoriserte forhandlere vill alltid være ansvarlige for å gi deg instruksjoner for en rask og effektiv reparasjon. De kan alltid stole på vårt store, verdensomspennende reparasjonsnettverk som dekker selv de fjerneste områdene med en rask og rettferdig service.

Støtte

Create support request

Before you send a support request for support, repairs or warranty cases, please mind the following for fast handling:

The manuals are checked for troubleshooting and error indications

A system check is performed and the results can be shared

This way your dealer can better diagnose the issue and provide a quicker solution more easily.

Based on your product’s serial number we connect you to the original dealer, who is responsible to follow up on your request. After submission of the request you will receive the dealers contact info and you’ll get to review your support experience.

Create a support request